Thursday 6 November 2008

Challenge!

This had to be in Norwegian (and Swedish actually.. Don't ask why). I've been challenged by Ida Kleive to write 7 facts, trivial and non-trivial, about myself. I only usually write in English because I no longer have it as a subject at school. Also, I often think in English (deep down I'm British, I tell you!) and I like the language much more than, say, Norwegian.

Reglerna är följande:
• Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
• Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
• Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Her er de altså:
- Jeg ELSKER Beatles og 60-tallet generelt, tenker noen ganger at jeg er egentlig burde være leve i England på 60-tallet.
- Altså er jeg helt britisk inni hodet, føler meg mye mer hjemme der, enn her.
- Jeg har høydeskrekk, nyktofobi, tannfobi og agorafobi. Og flere fobier jeg ikke vil tenke på!
- Mine første skrevne ord var i retningen av "jei blir aldri lyklig uten hund"
- Har foreløpig aldri hatt en kjæreste, og liker å tenke at det er KUN fordi jeg er sjenert! :)
- Har hatt skrivesperre på stiler og store oppgaver på skolen i to år. Ikke bare av og til men hver eneste gang.
- Har veldig lyst å begynne med hest, men har overhodet ikke råd og er dessuten en smule redd for dem.

Jeg utfordrer videre: Thomas, Karin, Turid, Aiyana, Kjersti, Tonje og Kent

2 comments:

Thomas Roisland said...

Hehe, so you're challenging me?? Aright, but dunno what I've been challenged for. Didn't understand, hehe.

Anonymous said...

Ja du elsker beatles og 60-tallet (ekte britisk gullalder er din greie)
Du føler deg hjemme i england, dette har du gjentatte ganger sagt, og også nevnt i toppen av innlegget ditt..
Jeg tror IKKE at du har alle de fobiene.
Du skrev heller ikke setningen om at du aldri kan leve uten hund som din første setning.
Jeg tror heller ikke du aldri har hatt en kjæreste, så den er nok usann.
At du har skrivesperre er godt mulig at det har føltes slik men du har klart oppgavene dine, og når du føler for det skriver du masse, men jeg vil tro denne påstanden er sann.
Jeg tror også siste utsagn er sant. :-)